Získali jsme

Máme oceněné marketéry – a hned dva!

V letošním ročníku prestižní soutěže Marketér roku jsme si domů odnesli hned dvě ocenění – a za obě vděčíme skvělým kolegům z našeho marketingového týmu. Gratulujeme Adamu Sedláčkovi ke Zlatému delfínovi a Věrce Šejdové k čestnému uznání!

Někdy pečeme chleba, jindy nápady. A občas z toho vzejde i ocenění, které potěší celý tým. V soutěži Marketér roku 2024, pořádané Českou marketingovou společností, jsme získali hned dvě krásná uznání.

Zlatého delfína si odnesl Adam Sedláček za uvedení značky Dinoo – hravých svačinek pro děti, které si získaly srdce malých dobrodruhů i jejich rodičů. Oceněno bylo nejen originální balení a chuť samotných výrobků, ale také silná značka, kterou Adam vytvořil prostřednictvím videí, příběhů a vizuálně atraktivní komunikace.

Druhé ocenění, čestné uznání, získala Věrka Šejdová za svůj průzkum zákaznického vnímání chleba. Díky jejímu pečlivému výzkumu teď lépe rozumíme tomu, co lidé od chleba očekávají – a co si na něm skutečně váží. Výsledky pomáhají nejen našemu marketingu, ale i vývoji produktů, které staví na tradičních hodnotách i současných potřebách zákazníků.

Adame, Věrko – obrovská gratulace! Díky vám je vidět, že i v marketingu lze pracovat s chutí, radostí a opravdovým přesahem.