
Zavádíme elektronický systém docházek
Malý terminál na zdi, který byste možná i přehlédli. I tak může vypadat velký krok v životě firmy. Ve všech našich pekárnách, mlýnech i na centrále zavádíme nový elektronický systém docházek.
Dřív jsme evidovali docházku v samostatných systémech a byla s tím spojená spousta práce pro mistry, vedoucí i mzdové účetní. S nový systémem jim odpadne hromada administrativní zátěže, protože docházkové a personální systémy budou provázané.
Co elektronizace docházek přinese?
✅ Méně papírování: Evidence docházek pojede v cloudu a bude napojená na personální a mzdový software.
✅ Jednoduchost a přehlednost: Zaměstnanec si jen „pípne“ příchod či odchod a o víc se nestará. Jeho šéf vše lehce zkontroluje a schválí online. Mzdová účetní má v tu chvíli všechna data pro přípravu mezd.
✅ Transparentní správa docházky: Aktuální stav docházky, ale i např. žádost o dovolenou či návštěvu lékaře si každý lehce vyřídí na pár kliknutí.
✅ Menší chybovost a vyšší efektivita: Automatizace znamená velké ulehčení pro mistry, vedoucí i mzdové účetní.
Tento systém již úspěšně testují naši kolegové na některých pekárnách a mlýnech a brzy se rozšíří na všechny naše provozy. Je to jeden z dalších kroků na cestě k jednodušší, efektivnější a přívětivější firmě – protože budoucnost je bez zbytečného papírování!